PARSHIP lanceert vernieuwde homepage

PARSHIP, de datingsite voor hoger opgeleiden lanceerde deze week een geheel vernieuwde homepage. Het gezicht van de site is opgefrist met een ontwerp dat nog beter aansluit bij de bezoeker. Mediapartners en statistieken over het ledenbestand spelen een grotere rol in het nieuwe design, dat vooraf uitgebreid werd getest onder gebruikers. Daarnaast is een voor PARSHIP nieuwe kleur blauw geïntroduceerd.

52% is vrouw, 1 op de 3 leden heeft succes 81% van de leden is hoogopgeleid, de man/vrouw-verdeling is 48%-52%, 1 op de 3 leden heeft succes en vindt een relatie via de website van PARSHIP. Dit is een greep uit de statistieken die voortaan een prominente plek hebben op de homepage van de dating site. Daarnaast worden ook de logo’s van belangrijke partners, zoals de Volkskrant, in het zicht geplaatst.

Rood en blauw
Naast de kleur rood, die bij PARSHIP al sinds haar oprichting in 2003 leidend is in het logo en ontwerp, wordt nu ook een heldere kleur blauw gebruikt op de website. Uit onderzoek van PARSHIP’s User Experience-experts is gebleken dat deze kleur goed wordt gewaardeerd door gebruikers, en gecombineerd met het felle rood een vertrouwde aanblik geeft.

Gepubliceerd op 8 oktober 2012