SwingStart

Swingstart is de grootste Swingers datingsite van Nederland. Op deze site kunnen geïnteresseerden in contact komen met andere personen met dezelfde interesses. Geinteresseerden hebben de mogelijkheid om gratis advertenties te plaatsen en foto's te uploaden. Daarnaast kan men ook gratis reageren op advertenties. Bij het plaatsen van een reactie op een advertentie heeft men de mogelijkheid om de reactie anoniem te plaatsen. Daarnaast kan men ook op zoek naar advertenties en op die manier in contact komen met leuke stellen voor een spannende erotische date. De site is geheel gratis en de privacy van gebruikers wordt heel serieus genomen door de site. Op de site zijn er diverse rubrieken. Geïnteresseerden krijgen hierbij een overzicht van de diverse datingsites, clubs, stellen en sexsites. Daarnaast is er op de homepage ook een rubriek waar men op zoek kan naar een escort in de buurt waar de persoon woont. Kortom deze site is een perfecte site voor personen die single of gehuwd zijn om in contact te komen met mannen, vrouwen en of stellen voor een spannende erotische swingdate.

Een ieder kan gratis gebruik maken van de diensten van de datingsite SwingStart. Zo kan men bijvoorbeeld gratis advertenties plaatsen. Dit kan men doen door op "plaats advertentie" op de homepage van de site te klikken. Echter moet men zich wel houden aan een aantal regels. Men mag bijvoorbeeld alleen een advertentie in het systeem hebben staan, de advertentie mag geen reclame bevatten van een bedrijf, gebruikers mogen alleen foto's van zichzelf en met anderen uploaden en men mag geen telefoonnummers in de velden plaatsen. Na geklikt te hebben op "plaats advertentie" en akkoord te zijn gegaan met de regels voor het plaatsen van een advertentie, komt men op een andere pagina, waar men de advertentie kan plaatsen. Advertenties worden handmatig beoordeeld en indien zij niet voldoen aan de regels van de site, worden ze direct, nog voor het wordt geplaatst op de website, verwijderd. Bij het plaatsen van een advertentie moet men onder andere enkele persoonlijke gegevens invullen zoals de naam, leeftijd, provincie en e- mail adres. De advertentietekst mag maximaal 250 woorden bevatten en de advertentie kan geplaatst worden voor een periode van 21 dagen.

Betrouwbaarheid

SwingStart waakt over de privacy van gebruikers. Wanneer men anoniem op een advertentie wenst te reageren, dan kan men wel op de advertentie reageren, maar het e- mail adres wordt niet getoond. Daarnaast is een ieder even belangrijk op deze site. Het gebruik van hoofdletters en leestekens op de site mag alleen gebruikt worden, zoals ze gebruikt horen te worden in de tekst.

Gebruikers kunnen er ook voor kiezen om een advertentie te verwijderen. Dit kunnen zij doen door op de homepage van de site te klikken op "Verwijderadvertentie". Vervolgens kom er een scherm tevoorschijn met als kop "je advertentie verwijderen". Hier moet men het advertentie nummer en het wachtwoord ingeven en vervolgens klikken op "ga naar advertentie". Hierna heeft men de mogelijkheid om de geplaatste advertentie te verwijderen van de site.

Foto's uploaden

Gebruikers hebben ook de mogelijkheid om een foto toe te voegen aan hun advertentie. Dit vergroot de kans op het krijgen van reacties op een geplaatste advertentie. Gebruikers kunnen foto's plaatsen door op de home page van de site te klikken op "voegfototoe". Vervolgens komt men op een scherm met regels voor het toevoegen van een foto. Men mag bijvoorbeeld alleen foto's gebruiken waar men zelf op staat en geen foto's waar andere personen er ook bijstaan. Adverteerders hebben ook de mogelijkheid om gebruik te maken van de foto verkleiner. Om de foto toe te voegen aan een bepaalde advertentie, moet men het advertentienummer en het wachtwoord ingeven. Daarnaast moet men ook het juiste bestand kiezen en de foto uploaden. Door te klikken op "foto nu uploaden" wordt de foto toegevoegd aan de advertentie.

Gebruikers hebben de mogelijkheid om de SwingStart overal en altijd te bekijken op hun mobiel. Door te klikken op "mobiel", welke optie te vinden is op de home page van de site kunnen gebruikers hun mobiele telefoonnummer ingeven om vervolgens gratis een link te ontvangen via sms naar SwingStartmobiel. Daarnaast kan men ervoor kiezen om op de hoogte gehouden te worden van spannende mobiele sites via gratis smsjes.

Contact gegevens

Gebruikers die juridische vragen hebben met betrekking tot de website, kunnen contact opnemen met de eigenaar via: www.TheInternetFactory.nl Voor overige vragen kan men zich richten tot de webmaster van de site via: [email protected]

SwingStart Reviews

geweldige site

Eindelijk een gratis betrouwbare site. Voor stellen ,vrouwen, mannen en swingers.

Graties,betrouwbaar al 10j een goed contact met een stel. Bij goed gebruik een site die uitgroeit tot de grootste datingsite van Nederland en België

Gevaar van misbruik is aanwezig.
    Te veel mannen ingeschreven.

Eindelijk

Na veel sites te hebben bekeken nu eindelijk een GRATIS site voor swingers, mannen, vrouwen en stellen. Je kunt hier zelf een advertentie plaatsen en rechtstreeks in contact komen met gelijkgestemden. Elke dag nieuwe advertenties zonder profielen aan te hoeven maken en ander moeilijk gedoe! Châpeau...

Geen inschrijfkosten of credits kopen

Je kunt niet op regio zoeken.

Deze website is niet meer actief