Registreer je gratis voor SportPartner en vind direct een sportpartner
* Toegang tot alle profielen
* 100% anoniem als jij dat wilt
* Ontmoet mensen in jouw regio/plaats
Ik heb dit account al een aantal jaren. Doe er wel niet zo veel mee, omdat het meestal niet is wat ik wil/zoek. Maar ik heb nog nooit iets hoeven te betalen. Dus waar dat vandaan komt in de andere reviews????????
Verschrikkelijk!
Kijk net op mijning.nl Zie dat er door Stg Derdengeld Bockaroo een incasso is uigevoerd!
Tegenrekening653455348
Zonnebaan 9
3542 EA UTRECHT
IZ. SPORTSPARTNER
SPORTPARTNER, OPZEGGEN VIA /AFME
LandNederland
Dacht eerst dat sportparner gratis was, maar hoe link ze kunnen zijn blijk al wel!
Vals dat ze zijn, hebben ze dus al tot 2x toe eerder 59,40 van mijn bankrekening afgemoffeld. Kan niet eens een terugboeking regelen!
pff hoe kom ik weer aan m'n geld??! en hoe stop ik dit?!!
Heb profiel al verwijderd, heb er nooit wat aan gehad..
Vandaar dat die berichen nooit klopten..berichten die niet voor mij bedoeld waren maar voor anderen, en honderd keer berichen gestuurd die em nooit kregen....pff
NOOIT MEER SPORTPARTNER EN VOOR NIEMAND AAN TE RADEN!
aan Casper Hesseling
Teamleider Operatie
aan Infosport /Sanne
Geachte info en Sanne,
Naar aanleiding van Uw mail zie hieronder heb ik herhaaldelijke malen een mailtje gestuurd en nog steeds
zijn mijn mails niet beantwoord. Ik heb naar aanleiding van uw mail hieronder ben ik accoord gegaan. en nog
steeds hoor ik helemaal niks meer. Meerdere malen mail gestuurd klachten gestuurd die U niet behandel. In Uw mail zie
hier beneden zou U dit in orde maken, ik heb uw mail beantwoord dat het in orde is dat U dit in orde zal maken. Tot op heden is dit niet gebeurd, ook vanochtend heb ik de bank gebeld en die hebben me doorgegeven dat er geen storting
is geweest.
Op 22 februari 2013 om 9.05 is mij bevestig dat ik lid werd.
Er is toen gelijk 59,40 van mijn rekening afgeschreven ipv. 9,90 . Ik heb geen machtiging afgegeven.
Ik was geschrokken en was niet mee eens. zie alle mails naar jullie
Op dezelfde dag op 22 februari 2013 om 13.17 heb ik mij afgemeld, daar heb ik inmiddels ook bericht van jullie mogen ontvangen, dat ik ben afgemeld van jullie site.
Op 25 februari hebben jullie mij geschreven dat ik het verschil en dat is 59,40 minus 9,90, op mijn bankrekening
zou terugontvangen.
Ik heb gereageerd op de mails en nog steeds geen reaktie en niks gehoord. Uw mail hieronder ben ik accoord gegaan.
Continue ben ik bezig geweest om mail te sturen, mijn man heeft een brief opgesteld, daar bent U ook niet op ingegaan,
Nogmaals zou ik graag willen dat u dit in orde maakt. Ik heb geen machtiging afgegeven voor 59,40 dit heb ik de bank vanmorgen
Ik heb geen handtekening voor een bedrag van 59,40 afgegeven.
Wilt U mijn emails beantwoorden. Dit is toch geen stijl op dit manier.
Ik was accoord met 1 maand zie hieronder je mail, en geen reactie.
Beste mevrouw l.
Was het niet helemaal duidelijk vond je? Er stond 6 maanden voor 9,90
per maand, te betalen 1 termijn voor de hele periode. (en niet in kleine
flauwe lettertjes onderaan hoor). Maar als jij aangeeft dat dat niet
duidelijk was, geloof ik dat wel hoor (waarom zou ik dat niet doen). Wat
ik kan doen is je lidmaatschap omzetten in een maand lidmaatschap en het
verschil aan je terugstorten.
Zeg het maar. Zal ik dat in orde maken voor je?
met sportieve groet,
Sanne
het sportpartner team
Sterke punten Ik heb herhaaldelijk mails gestuurd nav van terugstorten van bedrag die niet juist is en afgehaald is van mijn bankrekening. Om dit in orde temaken, nog steeds is er geen reactie op elke mails van mij.
ik krijg via mijn email dit bericht door indien ik mijn geld niet terugontvangt via de bank om deze procedure te volgen.
op grond van artikel 5.2.3 van de gedragscode verwerking persoonsgegevens financiele instelling de naam en adres gegevens van de rekeninghouder door te geven, zodat je de rekeninghouder via civiele weg je geld terug kan vorderen. Dit is dan ook de reden dat de bank het adres moet geven omdat je anders geen civiele zaak aan kunt spannen.
Niet zo enthousiast over de website. Wel een sportparner gevonden, maar afmelden via de website is niet zo gemakkelijk als dat het wordt voorgedaan. Het is niet mogelijk telefonisch contact op te nemen en per e-mail duurt het enkele dagen voor je eindelijk antwoord hebt. Toen bleek dat er 3 i.p.v. 1 maand lidmaatschap was afgeschreven heeft een mail met argumentatie er voor gezorgd dat ik afgemeld ben van de site en bovendien 2 keer het maandbedrag teruggestort gekregen heb. Het is dus zeker wel mogelijk om te krijgen wat je wil.
Al met al uiteindelijk toch tevreden.
Sterke punten Het werkt wel, maar in beperkte mate;
Zwakke punten Duur, 3 maanden afschrijving ipv 1 maand, slechts per e-mail bereikbaar.
Opzeggen bij sportpartner.nl is juist makkelijk. Een emailtje naar [email protected] is echt al genoeg. Wij willen juist geen vage site zijn waar je een maand van tevoren moet opzeggen en dan ook nog eens schriftelijk met handtekening. Opzegtermijn is 1 dag en een emailtje is genoeg.
Je kan je ook altijd zelf afmelden via sportpartner.nl/afmelden. Soms lukt dat niet omdat bijvoorbeeld mensen een beetje jokken over hun leeftijd (ja gebeurd) of zich met een ander email adres hebben ingeschreven dan ze dachten. Dus als je twijfelt, stuur dan een mailtje. Naar [email protected] dus en het komt voor elkaar.
contact
valt mij tegen
Sterke punten
kijken
Zwakke punten
moeilijk contact leggen
Betalen?
Ik heb dit account al een aantal jaren. Doe er wel niet zo veel mee, omdat het meestal niet is wat ik wil/zoek. Maar ik heb nog nooit iets hoeven te betalen. Dus waar dat vandaan komt in de andere reviews????????
BESTOLEN!!!
Verschrikkelijk!
Kijk net op mijning.nl Zie dat er door Stg Derdengeld Bockaroo een incasso is uigevoerd!
Tegenrekening653455348
Zonnebaan 9
3542 EA UTRECHT
IZ. SPORTSPARTNER
SPORTPARTNER, OPZEGGEN VIA /AFME
LandNederland
Dacht eerst dat sportparner gratis was, maar hoe link ze kunnen zijn blijk al wel!
Vals dat ze zijn, hebben ze dus al tot 2x toe eerder 59,40 van mijn bankrekening afgemoffeld. Kan niet eens een terugboeking regelen!
pff hoe kom ik weer aan m'n geld??! en hoe stop ik dit?!!
Heb profiel al verwijderd, heb er nooit wat aan gehad..
Vandaar dat die berichen nooit klopten..berichten die niet voor mij bedoeld waren maar voor anderen, en honderd keer berichen gestuurd die em nooit kregen....pff
NOOIT MEER SPORTPARTNER EN VOOR NIEMAND AAN TE RADEN!
Sterke punten
NIKS
Zwakke punten
ALLES SLECHT
herhaaldelijk verzoek om te reageren op mijn emails
aan Casper Hesseling
Teamleider Operatie
aan Infosport /Sanne
Geachte info en Sanne,
Naar aanleiding van Uw mail zie hieronder heb ik herhaaldelijke malen een mailtje gestuurd en nog steeds
zijn mijn mails niet beantwoord. Ik heb naar aanleiding van uw mail hieronder ben ik accoord gegaan. en nog
steeds hoor ik helemaal niks meer. Meerdere malen mail gestuurd klachten gestuurd die U niet behandel. In Uw mail zie
hier beneden zou U dit in orde maken, ik heb uw mail beantwoord dat het in orde is dat U dit in orde zal maken. Tot op heden is dit niet gebeurd, ook vanochtend heb ik de bank gebeld en die hebben me doorgegeven dat er geen storting
is geweest.
Op 22 februari 2013 om 9.05 is mij bevestig dat ik lid werd.
Er is toen gelijk 59,40 van mijn rekening afgeschreven ipv. 9,90 . Ik heb geen machtiging afgegeven.
Ik was geschrokken en was niet mee eens. zie alle mails naar jullie
Op dezelfde dag op 22 februari 2013 om 13.17 heb ik mij afgemeld, daar heb ik inmiddels ook bericht van jullie mogen ontvangen, dat ik ben afgemeld van jullie site.
Op 25 februari hebben jullie mij geschreven dat ik het verschil en dat is 59,40 minus 9,90, op mijn bankrekening
zou terugontvangen.
Ik heb gereageerd op de mails en nog steeds geen reaktie en niks gehoord. Uw mail hieronder ben ik accoord gegaan.
Continue ben ik bezig geweest om mail te sturen, mijn man heeft een brief opgesteld, daar bent U ook niet op ingegaan,
Nogmaals zou ik graag willen dat u dit in orde maakt. Ik heb geen machtiging afgegeven voor 59,40 dit heb ik de bank vanmorgen
Ik heb geen handtekening voor een bedrag van 59,40 afgegeven.
Wilt U mijn emails beantwoorden. Dit is toch geen stijl op dit manier.
Ik was accoord met 1 maand zie hieronder je mail, en geen reactie.
Hoogachten Mevr. R.
zie hieronder Uw mail
Van: [email protected]
Datum: 25-2-2013 21:48:47
Aan: r.Onderwerp: Re: kklacht teveel afgeschreven.
Beste mevrouw l.
Was het niet helemaal duidelijk vond je? Er stond 6 maanden voor 9,90
per maand, te betalen 1 termijn voor de hele periode. (en niet in kleine
flauwe lettertjes onderaan hoor). Maar als jij aangeeft dat dat niet
duidelijk was, geloof ik dat wel hoor (waarom zou ik dat niet doen). Wat
ik kan doen is je lidmaatschap omzetten in een maand lidmaatschap en het
verschil aan je terugstorten.
Zeg het maar. Zal ik dat in orde maken voor je?
met sportieve groet,
Sanne
het sportpartner team
Sterke punten
Ik heb herhaaldelijk mails gestuurd nav van terugstorten van bedrag die niet juist is en afgehaald is van mijn bankrekening. Om dit in orde temaken, nog steeds is er geen reactie op elke mails van mij.
Ik snap er gewoon niet , waarom
wie heeft mij dit verstuurd met tip. Kan die persoon contact met mij opnemen.
ik krijg via mijn email dit bericht door indien ik mijn geld niet terugontvangt via de bank om deze procedure te volgen.
op grond van artikel 5.2.3 van de gedragscode verwerking persoonsgegevens financiele instelling de naam en adres gegevens van de rekeninghouder door te geven, zodat je de rekeninghouder via civiele weg je geld terug kan vorderen. Dit is dan ook de reden dat de bank het adres moet geven omdat je anders geen civiele zaak aan kunt spannen.
Uiteindelijk geld terug en afmelding
Niet zo enthousiast over de website. Wel een sportparner gevonden, maar afmelden via de website is niet zo gemakkelijk als dat het wordt voorgedaan. Het is niet mogelijk telefonisch contact op te nemen en per e-mail duurt het enkele dagen voor je eindelijk antwoord hebt. Toen bleek dat er 3 i.p.v. 1 maand lidmaatschap was afgeschreven heeft een mail met argumentatie er voor gezorgd dat ik afgemeld ben van de site en bovendien 2 keer het maandbedrag teruggestort gekregen heb. Het is dus zeker wel mogelijk om te krijgen wat je wil.
Al met al uiteindelijk toch tevreden.
Sterke punten
Het werkt wel, maar in beperkte mate;
Zwakke punten
Duur, 3 maanden afschrijving ipv 1 maand, slechts per e-mail bereikbaar.
sportpartner.nl makkelijk opzegbaar via [email protected]
Beste mensen, lezers,
Opzeggen bij sportpartner.nl is juist makkelijk. Een emailtje naar [email protected] is echt al genoeg. Wij willen juist geen vage site zijn waar je een maand van tevoren moet opzeggen en dan ook nog eens schriftelijk met handtekening. Opzegtermijn is 1 dag en een emailtje is genoeg.
Je kan je ook altijd zelf afmelden via sportpartner.nl/afmelden. Soms lukt dat niet omdat bijvoorbeeld mensen een beetje jokken over hun leeftijd (ja gebeurd) of zich met een ander email adres hebben ingeschreven dan ze dachten. Dus als je twijfelt, stuur dan een mailtje. Naar [email protected] dus en het komt voor elkaar.
met vriendelijke groet
Sanne, sportpartner