Merken werken

Het begint al zodra de wekker gaat: het ellendige ding is een merkartikel. HEMA, bij mij. Schiet op, kom eens uit je bed! Alweer een merkartikel, hoewel het mijne toevallig zelf gebouwd is.

Snel ontbijten. Je eet en drinkt al gauw een handjevol merken. Albert Heyn (kaas, vleeswaar, brood), Campina (boter), Douwe Egberts (koffie), VitaDay (vruchtensap), in mijn geval. Katertje vermoorden? Pijnstillers zijn ook merkartikelen.
Douchen: je ruikt naar merken, zoals Acqua di Parma (eau de toilette). (Shampoo heb ik niet nodig met mijn kale kop, deodorants ruiken viezer dan mijn lijf dus die komen er niet in).
Aankleden: je trekt merken aan. Sissy Boy (broek), Hans Ubbink (hemd). Sokken en ondergoed? Ik ben vergeten waar die vandaan komen.

En nu is het nog maar 8 uur 's ochtends. De Dagelijkse Merkenparade is nog maar nét begonnen. Vanavond zal de teller hoogstwaarschijnlijk op meer dan veertig merken staan.

Moet ik meer zeggen over de kracht van BrandDating?

Sterke punten
Merken zeggen veel over mensen

Zwakke punten
Logo's overheersen op de home page. Foto's van leden zou beter zijn; ik wil tenslotte een afspraakje maken met een mens en niet met een merk.

Bezoek BrandDating Reviews over BrandDating

Schrijf een reactie op deze review

Stuur me een email als iemand een review schrijft over BrandDating
Stuur me een email als iemand reageert op mijn review
Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden