Klachten over Relatieplanet

Klachten over Relatieplanet

Relatieplanet is een datingsite voor iedereen. Zowel dertig plussers alsook mensen die de zestig al gepasseerd zijn kunnen op deze website terecht om andere singles te leren kennen. Daarnaast is deze datingsite niet alleen voor mensen die hoog opgeleid zijn, maar ook voor de minder hoogopgeleiden. Het is kortom een datingsite voor een ieder.

Volgens velen is Relatieplanet de beste datingsite van Nederland. Deze website is daarom ook zeven jaar achter elkaar uitgeroepen tot de populairste datingsite van Nederland. Relatieplanet is tevens de winnaar van meerdere Thuiswinkel Awards in de categorie dating en onlangs als beste datingsite uit de test gekomen bij het Vara’s tv-programma Kassa.

Klachten over Relatieplanet

Het kan wel eens voorkomen, dat leden klachten hebben over Relatieplanet. De klantenservice van Relatieplanet streeft ernaar om tevreden leden te hebben. Dit doen zij door zoveel als mogelijk de problemen van leden op te lossen en vragen naar tevredenheid te beantwoorden. Indien klanten ondanks deze service toch klachten hebben over de service en of dienstverlening, dan kunnen zij een mail sturen naar [email protected]. De mogelijkheid bestaat ook om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice via 050 - 501 8080 (lokaal tarief).

Klachten kunnen ook schriftelijk ingediend worden. Voor een snelle en correcte afhandeling van de klacht, wordt aan leden gevraagd om de volgende gegevens erbij te vermelden.

- klantnummer;

- naam;

- adresgegevens;

- e-mailadres gebruikt bij inschrijving;

- Eventueel het betalingskenmerk indien het een betaling betreft.

Klachten kunnen onder vermelding van deze gegevens opgestuurd worden naar:

Relatieplanet Nederland B.V.

t.a.v. Afdeling klachtenbehandeling

Helperpark 290-a

9723 ZA GRONINGEN

Nederland

Zodra de klacht is ontvangen, krijgt de klant een ontvangstbevestiging. Hierna zal de klant binnen 7 dagen na de ontvangstbevestiging telefonisch of via de e-mail een inhoudelijke reactie krijgen op de klacht.

Indien een klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost heeft de klant de mogelijkheid om hierover een klacht in te dienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel.

Tevens kan men een klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

Gepubliceerd op 20 oktober 2016