Afspraakjesmarkt

Afspraakjesmarkt.nl Afspraakjesmarkt.nl - dé site voor mannen en vrouwen om een (sex)afspraakje te regelen.

Afspraakjesmarkt Reviews

De meeste advertentie's zijn fake

je moet weten dat alle dating sites met operators werken,soms vrouwen,soms mannen die hun voordoen als vrouw.als je een bijverdienste zoekt dan kan je u ook aanmelden voor een operator,je moet dan zo veel mogelijk de mannen zot maken,zodanig ze investeren in de site,daarop verdien je dan zelf euro's.alle datingsites werken met operators en dit om de site aantrekkelijk te maken,ze proberen uw vertrouwen te winnen en je zal uw contact nooit in het echt ontmoeten want de meeste foto's die je te zien krijgt zijn gestolen van het internet.ik ben zelf benadert geweest om voor hun site als operator te werken.

geen

proberen u zo veel mogelijk te doen betalen,meestal worden die sites beheerd van uit het buitenland waar deze vorm van oplichting niet is verboden.een Belgische site word ook beheerd uit het buitenland, want hier is dat verboden,hier zouden ze onmiddellijk geblokkeerd worden de site's want we hebben hier een internet politie die alle site's controleren met een .be

Twijfel geval

Dit is terug te vinden in de voorwaarden: Trafficshare B.V. behoudt zich het recht voor om zelf profielen op de website aan te maken en namens deze accounts berichten aan de gebruiker te verzenden. De gebruiker begrijpt en accepteert dat een deel van de profielen op de website gefingeerd zijn en deze enkel zijn aangemaakt om berichten mee uit te wisselen. Fysieke afspraken met de persoon in gefingeerde accounts is niet mogelijk.

nog te vinden

nog te vinden

Bezoek Afspraakjesmarkt