Parship wees transparant wie wel of niet betalend lid is. Zo maak je mensen ws blij met een dooie mus

Parship wees transparant wie wel of niet betalend lid is. Zo maak je mensen ws blij met een dooie mus

Het is een overzichtelijke site en daar zijn de voordelen mee uitgeput. Weinig activiteit van leden en als je reageert op mensen dan komt vaak geen respons of iets waar je niets mee kunt. Opzicht is dit parship niet te verwijten maar wel dat je niet kunt zien dat je iemand wel of niet kunt benaderen. Je kunt nm niet zien of degene betalend lid is wat wel een must is om antwoord te verwachten. Om duidelijkheid te creëren heb ik in mijn profiel ( www) geschreven dat ik een betalend lid ben maar werd terug gefloten door parship. Ik mocht niet kenbaar maken hoe de status is van mijn lidmaatschap.
Tja hierdoor een beetje een unheimisch Gefühl gekregen . Waarom mag ik dit niet, hebben ze iets te verbergen? Word ik genept ?
Kan het bv zijn dat er maar een kleine groep betalend is en hierdoor grootste gros niet benaderbaar is.

Parship wees transparant in wie wel of niet betalend lid is.

Sterke punten
Overzichtelijk, de prijs schrikt ws fakers af.

Zwakke punten
Weinig activiteit, geen helderheid in wie betalend is, duurt enkele dagen dat de veranderingen van je profiel wordt goed gekeurd, verhouding prijs en kwaliteit niet in verhouding ( gewoon te duur ).
Matching klopt ook niet want ik heb bv iemand van 18 jaar er tussen zitten terwijl ik een hoger leeftijd heb aangegeven.

Bezoek Parship Reviews over Parship

5 reacties

Beste Sandra,

Hartelijk dank voor uw review en feedback. Graag reageren we via deze weg op uw bericht.

We vinden het jammer om te horen dat u weinig reacties hebt gekregen. Vaak kan dit worden verbeterd door uw profiel en de contactverzoeken die u verstuurt zo persoonlijk mogelijk te maken. Enkele tips leest u in de Advies-sectie van het Magazine op onze site.

Onze Klantenservice controleert alle berichten met 'vrije tekst' handmatig, om zo te voorkomen dat onze service wordt gebruikt voor andere doeleinden. Het vrijgeven van deze teksten doen we zo snel mogelijk, maar mag uiterlijk 36 uur duren. Is dit niet het geval, neemt u dan alstublieft contact met ons op (telefonisch op 020-2402520, ma-vr 9.30-17.30 uur of per e-mail aan [email protected]).

Wat betreft het vermelden van uw lidmaatschap in de sectie 'Wat mij momenteel bezighoudt.': dit onderdeel is ervoor om anderen te vertellen waar u mee bezig bent of over denkt. De status van uw lidmaatschap valt daar niet onder, vandaar dat deze inhoud niet werd goedgekeurd. Verder wijzen we u er graag op dat ook leden met een gratis membership contactverzoeken kunnen lezen en sturen. Daarbij kunnen zij ook reageren op contactverzoeken van Premium (betalende) leden.

We hopen u hiermee een duidelijke toelichting te hebben gegeven. Mocht u nog vragen hebben dan beantwoorden we deze graag.

Vriendelijke groet,

PARSHIP Webcare
www.parship.nl

Bedankt voor uw reactie en helaas zijn de vraagtekens niet weggenomen.
Enkele weken geleden was ik geen betalend lid en werd doorverwezen naar een site waarin stond dat ik betalend lid moest worden als ik wilde antwoorden. Of is dit sinds kort veranderd?
Over de vrije tekst die u heeft geweigerd. Het gaat mij ook niet om of de inhoud naar uw idee niet passend is maar dat u niet transparant bent en daarom ik andere wegen moet bewandelen om anderen te vertellen dat ik terug kan antwoorden. Nog even over de weinige reacties op mijn profiel. Ik ken zelf drie mensen die betalend zijn en dezelfde ervaring hebben. Daarbij ook nog de reakties hier bij opgeteld dan denk ik dat het aan iets anders ligt dan de opmaak van mijn profiel.
Mvg, Sandra die zich door uw antwoord eigenlijk niet zo serieus genomen voelt.

Beste Sandra,

Hartelijk dank voor uw reactie. Het klopt inderdaad dat het voor basisleden sinds kort mogelijk is te reageren op contactverzoeken van Premium-leden. Dit is een wijziging die we hebben doorgevoerd naar aanleiding van feedback van onze leden.

We vinden het erg jammer dat u zo weinig reacties kreeg. We verzoeken al onze leden om te reageren op ontvangen contactverzoeken. Helaas kan het gebeuren dat er mensen zijn die niet de moeite of tijd nemen om op uw bericht te reageren. Dit gebeurt regelmatig bij het ontvangen van standaardberichten, vandaar dat we u adviseren zoveel mogelijk gebruik te maken van berichten met een persoonlijke boodschap. Ook al vinden we het jammer, zoals u wellicht begrijpt kunnen we mensen niet verplichten om een reactie te sturen.

We hopen hiermee uw vragen te hebben beantwoord. Zo niet, wilt u dan contact met ons opnemen? Dat kan via de gegevens uit het vorige bericht.

Vriendelijke groet,

PARSHIP Webcare
www.parship.nl

"Verder wijzen we u er graag op dat ook leden met een gratis membership contactverzoeken kunnen lezen en sturen. Daarbij kunnen zij ook reageren op contactverzoeken van Premium (betalende) leden."

Bovenstaand is helemaal niet doorgevoerd, althans niet bij mij!! In ieder geval niet op alle contactverzoeken.

Beste Jan,

Het is sinds kort mogelijk voor gratis (niet-betalende) leden om te reageren op de contactverzoeken van onze (betalende) Premium-leden. Mocht dit bij u inderdaad niet mogelijk zijn, dan kunt u contact opnemen met onze Klantenservice. Dat kan per e-mail via [email protected], of telefonisch op het nummer 020-2402520 (bereikbaar maandag t/m vrijdag van 9.30-17.30 uur).

Vriendelijke groet,

PARSHIP Webcare

Bezoek Parship Reviews over Parship

Schrijf een reactie op deze review

Stuur me een email als iemand een review schrijft over Parship
Stuur me een email als iemand reageert op mijn review
Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden