de vrouwen op paiq

de vrouwen op paiq

De vrouwen op paiq. Hahahahaha. Nog nooit zoiets meegemaakt. Eentje vroeg om contact, en begon meteen ruzie te maken. Twee vrouwen waar ik enige maanden mee had gechat, blokkeerden mij opeens. Ik was een keer aan het chatten, toen ik zei dat ik moest stoppen omdat mijn mobiel leeg begon te raken, werd heel boos en zei dat ik een leugenaar was. De vrouwen op paiq: hahahaha hahahaha

Bezoek Paiq Reviews over Paiq

8 reacties

Dit gedrag zie je niet alleen bij de vrouwen op paiq maar bij vrouwen op elke datingsite of app.

Het is allemaal waardeloos, daarom ben ik MGTOW, GHOST + MONK geworden. Ik chat al heel lang niet meer, simpelweg omdat het totaal geen nut heeft. Blijf als man alleen... wij hebben geen vrouwen nodig in ons leven (althans ik niet). Ik kook, was, strijk, doe boodschappen et cetera. Maar wellicht heeft het met mijn leeftijd te maken (60+)... in ieder geval, het is nutteloos... zie het als een soort "game"... meer niet.

Ik ben een stukje jonger maar ook MGTOW. Nu MGTOW steek in opkomst is zie je ook heel jonge mannen (in hun twintiger jaren) zich hierbij aansluiten. Zelfs in hun vruchtbare periode zijn veel vrouwen tegenwoordig een slechte deal. Ik heb mn hobbies en interesses en vermaak mij prima. De enige vrouw die bij mij over de vloer komt schoonmaakster. En nee, ik heb daar geen affaire mee.

@ MGTOW - Inderdaad, steeds meer mannen hebben het helemaal "gehad" met vrouwen en feminisme. Zeker in de US zijn er al jonge kerels die overwegen MGTOW te gaan. Ik heb hetzelfde... vermaak mij prima en heb ook één maal per week een schoonmaakster. Véél goedkoper dan een echtgenote; en daarnaast geen "nagging" aan ons hoofd!

Voor vrouwen is het ook maar een game. Om aandacht en bevestiging te krijgen. Het is al heel snel game-over als je niet aan het onmogelijke eisenpakket voldoet. Uiteindelijk eindigen dit soort vrouwen dan met een serie katten op de bank en kijken ze via netflix naar herhaling van series als 'sex in the city'. Ze denken dat ze ook zo'n diva zijn, maar feitelijk hebben ze niets meer te bieden.

@MGTOW. Helemaal mee eens. "Katten" is sowieso een red flag, één mens (persoon), betekent eventueel één kat of één hond. Dus één huisdier als maximum. Tegenwoordig zijn de dames wanhopig, op Tinder (ook een game voor mij), zijn zij de eerste die contact zoeken, indien ik niet als eerste reageer. Gewoon "daily" een red pill innemen en je voelt je enorm vrij van al die feministen, zeikerds, et cetera... en daarnaast, ik kan geen "normale" conversatie met de dames hebben. Game over.

A red pill each day, keeps the bitchy tinderella's away.

You are right on target.

Bezoek Paiq Reviews over Paiq