De mensen die jij zoekt ga je hier echt vinden!

Gebrek aan gezelschap, hulp en advies hoeft niet te bestaan anno 2013

Elkaar niet kunnen vinden is verleden tijd met Contactplaats.nl. Met wel 4000 contactdoelen heeft deze landelijke gratis marktplaats potentieel om een begrip te worden voor het lokaal vinden van mensen, ook in jouw eigen omgeving! Elkaar lokaal voor elk doel snel vinden, daar waar iedereen elkaar actief kan zoeken. Statistisch gezien hebben 2,5 miljoen Nederlanders voortdurend behoefte aan nieuw sociaal contact, hulp of advies. Ze slagen gedeeltelijk in het vinden van de juiste weg. Oprichter Anna Armstrong ziet Eureka: 'Alle vraag en aanbod centraal bundelen op 1 marktplaats en nooit meer verlegen om mensen in je buurt'. Een Interview.

Jij zegt: Contactplaats is voor iedereen?
Zeker weten! Eigenlijk gek dat het zo nog niet bestond. Er bestaan wel aparte websites voor contactdoelen als sportpartners, hulp, buddy's, oppasoma's, enzovoort. Op Contactplaats vind je oproeprubrieken voor deze en ca. 3996 andere contactdoelen nu bij elkaar op 1 website. Je kunt gratis oproepen plaatsen voor elk denkbaar doel voor jezelf, je kinderen, je bejaarde ouders of grootouders, als familie, als vriendenclub, vereniging, werkgever, werkzoekende, goed doel, noem maar op. Eigenlijk vanuit elke rol op elke leeftijd. Je kunt echt voor alles wat je wilt op zoek naar mensen in de buurt. Je vindt elkaar op trefwoord en KM-afstand.

Net begonnen?
We zijn nu klaar voor het grote publiek. Een aantal (overheid)instanties heeft ons al ontdekt. De Wmo-loketten van Jalp.nl verwijzen naar ons bij 'Activiteiten ondernemen'. Ook G!DS Bibliotheken heeft ons toegevoegd. Als mensen beseffen hoe breed Contactplaats is en ze er veelvuldig gebruik van maken, hoeft niemand meer ongewild verlegen te zitten om mensen of hulp in de buurt. Gewoon een advertentie plaatsen en zien wat er gebeurt.

Plaats allemaal 1 advertentie?
Precies! Met alleen zoeken op de site doe je het niet goed. 'Vraag' is gelijk aan 'aanbod'. Je hoeft niet te wachten tot anderen hun redenen voor contact aanbieden. Je kunt zelf ook een advertentie plaatsen! Je moet je zoekactie gewoon meteen omgieten in een advertentie op de site! Als iedereen zit te wachten op oproepen van anderen, gebeurt er helemaal niets! Minimaal 1 advertentie is essentieel voor je succes. Dat moet tussen de oren landen! Ik zie dagelijks veel bezoekers die alleen rondkijken. Als die mensen allemaal een advertentie zouden plaatsen, hadden velen daarvan elkaar al lang gevonden. Jammer! Moeilijk is het niet. Je plaatst je oproep in de juiste rubriek. Zet er een leuke foto of filmpje bij en klaar!

Heb je nog tips?
Plaats nu meteen een gratis oproep. Wacht niet tot anderen dat doen. Dan gebeurt er namelijk helemaal niets!
Kijk voor handige tips en trucs in het Helpcentrum (Rechts boven) op de website.

Je kunt zelfs mensen zoeken om samen zegeltjes mee te sparen voor het levensmiddelenpakket bij de plus en dat later dan samen delen. De site vormt een oplossing voor een groot maatschappelijk probleem: Eenzaamheid, gebrek aan gezelschap, hulp of advies hoeft met deze website niet te bestaan anno 2013

In week 48 wordt gewerkt aan een nog betere lay-out van de foto's op de home pagina.

Bezoek ContactPlaats Reviews over ContactPlaats