Chillroom kan niets hebben..

Chillroom kan niets hebben..

Deze chat is verschrikkelijk.

In chillroom vooral, wil.je gewoon iets vertellen, iets serieus, gaan ze als poeha reageren, maken ze een drama van iets wat er niet eens is. Praat ik met iemand fijn, moet er altijd een chatlid zijn die mij aanvalt. Serieuze onderwerpen kunnen daar niet besproken worden, terwijl ze vaak tegen elkaar ook over serieuze onderwerpen praten. Het gaat vooral in die room erg tekeer. Stel je hebt iets ergs meegemaakt in prive kan je niet waarschuwen in de groep, want prive blijft prive, terwijl je soms als mens ook even je hart zou moeten luchten. Er wordt meteen gemeld door chatleden van prive blijft prive.. de beheerders sommige doen eerst lief en dan ineens heel onaardig. Het ziet er uit dat ze nieuwe leden geen kans geven.

Geen idee

Ze kunnen niets hebben, willen alleen maar over vrolijke dingen praten en ben je beetje andere chatter en je bedoeld het goed, dan duwen ze je nog meer de grond in, dan mogen ze je niet. Ze accepteren eigenlijk alleen maar gedrag wat niemand eigenlijk hoort te tolereren op een chat. Ik noem het zelfs vaak al een karens en Gerda plaats. Ben je nieuw of blijkbaar anders dan ben je niet welkom

Bezoek Chillplanet Reviews over Chillplanet