Reviews van deze auteur

pas op ! zelfs gratis inschrijven en na 1 dag annuleren levert al problemen op

Review over Be2

Ondanks de kritieken toch een poging gewaagd om in te schrijven bij Be2.nl Algemene voorwaarden doorgelezen, profiel ingevuld, persoonlijkheidstest gemaakt en wat blijkt dan ? Je kunt met niemand communiceren zo lang je nog geen premium lid bent. Dus bedenk van te voren, dat Be2.nl niet gratis is, als je geen contacten kunt leggen heb je er immers ook niets aan.

Bedenk goed dat de meter gaat lopen zodra je wilt gaan doen waar een datingsite voor bedoeld is : contacten leggen !

Vervolgens krijg ik binnen 4 uur 14 (!) vage berichten van de klantenservice dat 'happy24' mij wel eens helemaal gelukkig zou kunnen maken en dat ik snel zijn bericht moet openen. Maar....moet je wel premium lid worden.

Kortom, volgens de algemene leveringsvoorwaarden kun je binnen 7 dagen kostenloos uitschrijven zonder problemen en je eigen profiel verwijderen. Binnen 24 uur had ik 27 loze berichten gekregen, kon niet reageren, niets. Dus binnen 24 uur uitgeschreven, profiel gedelete en wat blijkt dan ?

Ondanks dat ik zelf het profiel verwijderd heb, staat die er de volgende dag gewoon weer op en blijven er per dag gemiddeld (want we zijn nu vier dagen verder en het houdt niet op) 24 (!!!!!) 'ware liefdes' binnenstromen. Uitermate irritant.

Dus : gratis is alleen de inschrijving, het profiel en de test. En als het echte werk moet beginnen, is het gewoon betalen ! Op zich niets mis mee, maar wel goed om je te realiseren dat je er niet van af komt als je als gratis lid gratis wilt blijven zoeken. Je kunt zoeken maar je kunt niet reageren !!!!!

Ik ben nu 13 mailtjes naar de klantenservice verder, heb mijn profiel er 3 keer afgehaald en blijf iedere dag irritante mailtjes van zogenaamde kandidaten via de klantenservice ontvangen waar ik niets mee wil en kan.

Sterke punten
persoonlijkheidstest (voor zover dit iets zou doen, kan ik niet controleren want heb met geen van de kandidaten uit de 'compabiliteitsindex' contact gehad)

Zwakke punten
een niet-reagerende klantenservice

een klantenservice die de afmelding niet in behandeling neemt en geautomatiseerde antwoorden stuurt die nergens op slaan (wij zijn niet verantwoordelijk als de match niet lukt.....-> welke match ?)

een organisatie die zijn eigen leveringsvoorwaarden aan de laars lapt

reacties: