vreemde site..........

vreemde site..........

hallo mensen, ben al jaren lang lid van tagged en er ook menigmaal af geweest ook!! moet hun na geven ze hebben bijna het verslafendste spel wat ik ken gemaakt, het huisdieren spel [pets] niemand kan hier bijna mee stoppen en menig bankrekening wordt geplunderd door dit spel, het is een gokspel met virtueel geld en als dat op is mag je het aanvullen door ff je pinpas te trekken enzz, betalingsmogelijkheden zat op tagged. door die goudbusiness mag veel op tagged, pesten , treiteren, kapotmaken, stalken, enzz want het draaid om dat geld he,ze gaan echt niet gelduitgevers verwijderen op tagged, krijgt gewoon melding blokkeer deze persoon en aan melding misbruik doen ze niets. je kunt zo n debiel wel blokkeren maar ze maken zo 20 valse accounts hier en voor je t weet ben je bevriend met je vijand weer, of je wordt weer gestalkd met hun accounts en vrienden!!! hier mag veel hoor, de grote spelers met pets gooien je zo op een dump , een account met foto kerkhofplaatje the end is near enzz , of stortplaats, menig speler gaat daar op. verder meten ze met 2 maten, de een mag blote borsten dr op gooien, en een beschaafde foto wordt verwijderd zonder reden vaak!! absurd hier !!! ze zijn gek, vooral op geld!!

pets = het verslafendste spel wat er maar bestaat, paar leuke contacten aan over gehouden. je kunt een eigen mooie site bouwen , met vele mogelijkheden.

hier mag je treiteren.pesten , veel fakeaccounts aanmaken enz enz , ze meten met 2 maten, de 1 mag alles de ander niks. krijgt heel vaak de melding koop goud , met spellen , want ja tagged =geldbusiness, en over viezerikken , die zijn hier ook genoeg hoor!!

Bezoek Tagged Reviews over Tagged