Secondlove schrijft fake reacties

Secondlove schrijft fake reacties

Sander, voordat je de review had geplaatst "Feiten" heb je eerst even je IP adres gecheckt waarmee je onder de naam Sander op datingwebsites reviews plaatst. Dit kan een ieder zien door te klikken op [ip] dat aan de rechterkant van je post staat (bij de datum). In die test schrijf je ook nog "Just a check if I have a static IP address, to be continued..." Voor diegene die niet weet wat dat betekent: het is het internet adres waarmee Sander een bericht plaatst. Veelal is het internet adres die je van een provider krijgt hetzelfde. Je kunt het overigens bij een review altijd een andere IP adres gebruiken. Dus een zogenaamde andere identieit aannemen. Immers zou nogal stom zijn als je postieve reviews plaatst onder de naam Ellen en John waaruit later blijkt dat het vanuit hetzelfde ip adres is gedaan.

Nou, waarom ga je dat dus controleren? Wie doet dat nu als hij objectief is? Dat doet een gewone reviewer echt niet. Dit duidt er gewoon op dat je iets te verbergen hebt. Mijn inziens wilde je niet hetzelfde IP adres gebruiken als die van John of Ellen. Dan zou je hard door de mand vallen. Dus heb je eerst even gecontroleerd welk IP adres je had gebruikt. Een webmaster van een andere datingsite had die stomme fout namelijk wel gemaakt. Die schreef als Suzy en nog een andere naam een positieve post.

Conclusie: Sander is fake. Niemand controleert zijn ip adres voordat hij een post plaatst. Dat doet alleen iemand die niet door de mand wil vallen op knullige wijze. Maar nu komt het ook aardig knullig over. Ben benieuwd naar je zogenaamde verklaring.

Bezoek Second Love Reviews over Second Love