Relatieplanet: Een site voor serieuze vrijgezellen. BULLSHIT ! Driekwart van de "heren" willen alleen maar van dattum.
Hangen mooie verhaaltjes op om vrouwen te paaien voor dat ene. En dat is nu jammer voor de leden die WEL serieus op zoek zijn. En dat zijn er ook genoeg. Je ziet alleen maar engeltjes maar in werkelijkheid deugen ze voor geen meter. Schitterende profielen, alleen maar pluspunten. Toevallig de punten die de meeste vrouwen aanspreken. Goed gevonden mannen. Uit een boek? Om van te dromen gewoon. Bijne te mooi om waar te zijn. En het is dan ook niet waar.Die fake Don Juans moeten maar op een andere plek naar hun pleziertjes zoeken. De meesten kom je tig keer tegen met hetzelfde doezelige verhaaltje: Ze zijn "serieus" met jou bezig. En aommige van mijn vriendinnen die ook op zoek zijn (zelfs in andere provincies !!) krijgen van precies dezelfde hengst precies dezelfde mails. Ja ja, we zijn echt serieus bezig. Heren, doe vrouwen die verdriet hebben gehad niet nog meer pijn. Sommigen zijn echt op zoek naar een goede relatie hoor. Voor dat "ene" moet je op andere plaatsen zijn. Niet alle vrouwen willen meteen tussen de lakens. Goed, die zijn er natuurlijk ook. Maar gebruik dan a.u.b. een andere site. Dames, vraag uw vriendinnen om eens een lijst te maken met hun "serieuze" kandidaten, vergelijk ze en stuur de verdachten door naar RP dan kunnen ze verwijderd worden zodat het inderdaad een site wordt voor serieuze vrijgezellen die op zoek zijn naar een vaste relatie. Voor mailcontact en "gewone" vriendschap zal er niet zo'n probleem zijn.

Bezoek RelatiePlanet Reviews over RelatiePlanet