Betalingsproblemen

Ik ben (tegen beter weten in) al een tijdje lid van Parship nadat ik een opzich voordelig aanbod had gekregen. Sinds ik echter van creditcard ben overgestapt in oktober 2010 zijn de problemen ontstaan. Eerst konden ze daar niet incasseren en hem maar opdracht gegeven voor automatisch incasso op mijn rekening. Tot nu toe is het echter elke keer fout gegaan. Niet geïncasseerd en vervolgens een aanmaning krijgen...

Opzich reageert de klantenservice goed (in de zin van dat ze reageren). Soms moet je iets alleen 3 keer uitleggen voordat ze snappen wat je wilt (gewoon incasso). Door al het gezeur heb ik inmiddels 2 maanden gratis van ze gekregen, dat dan weer wel. (Het heeft me per saldo die 2 maanden opgeleverd, maar veel tijd gekost)

Deze maand hebben ze het voor elkaar gekregen om het verkeerde bedrag te incasseren (het dubbele...). Ik denk dat ik nadat ik dat terug heb mij lidmaatschap maar opzeg...

Overigens ben ik ook genoeg mensen tegengekomen die een ster zijn in het opeens niet meer reageren.

Zwakke punten
Nauwelijks complete profielen, soms totaal geen nieuwe suggesties, nauwelijks reagerende leden, duur

Bezoek Parship Reviews over Parship

8 reacties

Nou Jan,

Niet alleen op PS zijn ze uitblinker in t niet meer reageren.....
Ook op e-Matching is dat zeer normaal.....

En niet alleen bij PS en e-matching, het zijn de standaard " normen en waarden" die de dames hanteren bij elke datingsite.Heb je leuk contact met iemand? leuk!
Maandag mail je nog gewoon, wekt ze de indruk dat ze geiinteresseerd in je is, toont ze belangstelling in je, dinsdag krijgt ze een reactie van iemand anders ..en dan ben jij ineens haar type niet meer...laat ze niets meer van zich horen of ze je blokkeert je meteen.Heb dat vaak genoeg meegemaakt.
Waaronder ook een ene ( kort het maar af met initalen) N.V. uit Haarlem.
Die had alleen maar behoefte aan aandacht, iemand die haar een leuk woordje zei.
Tot op de dag van vandaag vraag ik mij nog steeds af waarom ze positief op mijn bericht reageerde...

Beste Jan,

We hebben uw bericht gelezen en betreuren het dat u niet helemaal tevreden bent. Uit uw review blijkt dat de betalingsproblemen inmiddels wel zijn verholpen. Mocht u hier nog vragen over hebben, dan kunt u contact opnemen met onze Klantenservice op het telefoonnummer 030 - 607 61 24. Zij zijn elke werkdag bereikbaar van 9.30-17.30 uur. U kunt ook een e-mail sturen naar [email protected].

Vriendelijke groeten,

PARSHIP Webcare
www.parship.nl

Beste Parship webcare: zoals al eerder hier een keer gezegd. Ik ben nu niet "niet helemaal tevreden", maar "helemaal niet tevreden". Ik heb jullie vandaag ook proberen te bereiken op jullie telefoonnummer, maar als jullie niet opnemen houdt het natuurlijk op...

Verder aan de rest:
Ze hebben het dus echt weer voor elkaar gekregen. Ik heb weliswaar mijn geld teruggekregen, maar verder is het weer beroerd. Ik dacht even voor de zekerheid vragen: Blijft het bedrag wel hetzelfde? Nee hoor: opeens is het gewoon dubbel zoveel. Zonder dat ze me dat ooit hebben laten weten. Lekkere communicatie weer. Ik heb het ze in mijn opzegging ook even goed laten weten, al verwacht ik geen reactie...

Overigens in eerste instantie een leuke reactie op een ijsbreker. Vervolgens gelijk niks meer, terwijl ze wel online is geweest. Beroerde website.

Opgezegd en incasso's geblokkeerd, aangezien ik dat wel fout zie gaan.

Beste Jan,

Hartelijk dank voor uw reactie. We willen heel graag met u in contact komen om deze situatie op te lossen. Helaas kunnen we met de gegevens die u hier heeft gepost niets vinden in onze database. Wilt u zo vriendelijk zijn uw telefoonnummer naar ons te sturen in een e-mail aan [email protected]? U kunt ons ook bellen op het nummer 030-6076124, of uw PARSHIP-code hier achterlaten.

Hopelijk kunnen we alsnog met u in contact komen om één en ander recht te zetten.

Vriendelijke groeten,

PARSHIP Webcare
www.parship.nl

Hierbij zeg ik mij op als lid [wist niet eens dat ik dat nog was]
Ik woon al een half jaar samen en heb jullie niet meer nodig.
Ik weet niet met welke naam ik ben ingeschreven en het wachtwoord heb ik nooit ontvangen. Ik lees voor 3 maanden lid 180 euro dit is niet normaal lijkt de regering wel

Hierbij zeg ik op Ik ben chauffeur buitenland dus erg weinig thuis en elke keer werd er een bedrag van 180 euro afgeschreven. Lekker vangen kijk eens na hoe vaak ik jullie heb gebruikt nog nooit.dan begrijpen jullie toch wel dat ik hier af wil. groeten henk

Beste meneer Berendsen,

We willen graag uw opzegging in behandeling nemen. Helaas kunnen we met de gegevens die u hier heeft gepost niets vinden in onze database. Wilt u zo vriendelijk zijn ons een e-mail aan [email protected] te sturen waarin u dit aangeeft? U kunt ons ook bellen op het nummer 020 - 240 25 20 waaronder wij van maandag t/m vrijdag van 9.30 - 17.30 uur bereikbaar zijn.

Vriendelijke groeten,

Alex Smits
PARSHIP Webcare
www.parship.nl

Bezoek Parship Reviews over Parship

Schrijf een reactie op deze review

Stuur me een email als iemand een review schrijft over Parship
Stuur me een email als iemand reageert op mijn review
Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden