mevrouw

maanden geleden heb ik mijn lidmaatschap via de email opgezegd. ik kreeg een enquetemail terug waarom ik wilde opzeggen. heb ik ingevuld en teruggestuurd. ik dacht dat het klaar was. maar ze hebben inmiddels weer 186,-- euro van mijn rekening gehaald. via een ander incassoburo!!!!!!! de vorige had ik voor een jaar geblokkeerd. ik heb inmiddels mailtjes gestuurd naar [email protected] en naar [email protected] . en inderdaad kan ik nergens een adres vinden of tel.nr. de kamer van koophandel kan mij ook niet ver helpen.

Bezoek Be2 Reviews over Be2

3 reacties

Het is even wat werk, maar lees eens wat berichten hier dan kom je een stuk verder. Sorry is niet slecht bedoeld, maar je weet er blijkbaar niet veel van. Als je hier, zeker de laatste tien, wat berichten leest kom je een heel eind. Wij hebben al veel uitgezocht...

succes!

Bedrag terug laten storten via je bank/cc maatschappij, alle correpondentie met be2 uitprinten en bewaren. Incassobureau vragen om verdere gegevens (incl. machtiging) en mededelen dat je niet lid bent.

Ik snap het probleem wat sommige mensen hier hebben echt niet hoor, isse simpel!

een incassobedrijf kan geen geld van je vorederen,ook niet via de bank.Hiervoor moet een zitting en een uitspraak van de rechter zijn geweest.Het Inc Bur heeft dus onrechtmatig gehandeld.Schrijf een klachtenbrief en eis je geld terug.Verfmeld een termijn,bv.tien werkdagen,ach,zelf geven ze ons een week,dus...
Storten of reageren ze niet terug,klaag ze dan aan.

Bezoek Be2 Reviews over Be2

Schrijf een reactie op deze review

Stuur me een email als iemand een review schrijft over Be2
Stuur me een email als iemand reageert op mijn review
Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden