be2

Ik heb een half jaar abonnement op be2 gehad en betaald dmv een schriftelijke eenmalige incasso. Ik ben niet tevreden over de manier van werken en de beperkingen van hun systeem. Na enkele emails over mijn abonnement naar hun klantenservice te hebben gestuurd omdat ik wilde weten of ik toch nog moest opzeggen (normaal hoeft dit volgens be2 niet wanneer je via een eenmalige incasso hebt betaald) kreeg ik of geen reactie of een automatisch gegenereerd antwoord. Vandaag is via een incasso opnieuw een half jaar abonnement afgeschreven. Zoals ik al had verwacht proberen ze het gewoon. Blokkeren dus maar die incasso. Wees gewaarschuwd!!

Sterke punten
be2 heeft naar mijn mening geen sterke punten.

Zwakke punten
Teveel, maar dit zijn er een paar :
- De lijst met potentiele partners die ze aan de hand van hun nergens op gefundeerde test samenstellen is nogal beperkt qua aantal. Of hebben ze gewoon zo weinig leden?
- De klantenservice reageert niet.
- Waar ik voor gewaarschuwd was gebeurde, incasso's waar ze geen recht op hebben.
- Extreem duur voor wat ze bieden
- Opzeggen wordt bijna onmogelijk gemaakt. Het kan niet via de website, beetje raar voor een internet bedrijf. Als je zoekt naar informatie over opzeggen wordt je op de website eindeloos in rondjes gestuurd zonder de juiste informatie te vinden. Het lijkt er sterk op dat dit met opzet is gedaan. Opzeggen moet per fax, waarbij je een hele lijst aan gegevens die je niet weet moet invullen. Ja je kunt ook vragen of iemand wil opzeggen dmv hierogliefen in een kleitablet.

Bezoek Be2 Reviews over Be2

Schrijf een reactie op deze review

Stuur me een email als iemand een review schrijft over Be2
Stuur me een email als iemand reageert op mijn review
Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden