Reviews van deze auteur

reacties:

Review: LEXA oplichters trap er niet in

Vandaag 16 Februari 2011 contact opgenomen met lexa over een afschrijving waar ik het niet mee eens ben. Ik heb mij op 11 febr. 2011 ingeschreven en via Ideal een betaling gedaan voor 1 maand. Tijdens het bekijken van de mogelijkheden klik ik verder en kom per abuis op word control en kom in een betaalscherm met mogelijkheden. Om mogelijkheden te bekijken klik ik door en heb plots een scherm die mij haarfijn verteld dat ik een vervolgabbonement heb afgesloten voor ? 101, Vervolgens neem ik contact op met Lexa en leg ze dit uit. Ohw, zegt de jonge dame die ik aan de lijn krijg, kan gebeuren, ik zal het meteen annuleren. Dit doet zij zogenaamd en stuurt mij een bevestiging via email. Vandaag zie ik via online banking dat het bedrag van ?101,00 is afgeschreven en een bedrag, van ? 6,90. Ik neem meteen weer contact op met Lexa en krijg ene Charlotte aan de telefoon, zodra ik naar haar achternaam vraag zegt zei, u spreekt met Lexa, waarop ik haar nogmaals om haar achternaam vraag. Ze heeft daar meteen een heel dom antwoord op en zegt dat ze geen achternamen mogen geven. Ik doe mijn verhaal en zij overtuigd mij op toch wel een ombeschofte manier dat ik mij geen zorgen moest maken, omdat ze het nagekeken heeft en zogenaamd zag dat haar collega het misschien niet goed doorgevoerd had, maar zij zou het wel even recht zetten en er voor zorgen dat ik mijn geld z.s.m retour gestort zou krijgen. Ik vroeg hoe lang duurt het dan voordat ik mijn geld terug krijg. Antwoord; Dat kan 4 tot 8 weken duren, het kan misschien eerder terug gestort worden, nou ik schrok me even lam. Mij reactie daarop: Ik kom uit de financiele wereld, dit duurt zeker geen 4 tot 8 weken, en dat ik sterk het gevoel kreeg bij haar dat dit sterk op oplichting lijkt. Het leek wel alsof ze aardig geirriteerd raakte van mij, ze was niet eens klantvriendelijk, probeerde eigelijk z.s.m van me af te komen. Ze adviseerde me zelf als ik niet zo lang wilde wachten om aan mijn bank te vragen het geld te storneren, waarop ik haar meteen erop wees dat ze al wist dat de bank dit onmogelijk terug kan draaien, maar haar de voordeel van de twijfel zou geven en het dan maar af zal wachten. Ter afsluiting smeet ze de telefoon behoorlijk hard op de haak. Ik meteen naar mijn bank, wat ik al aangaf, ze kunnen het niet terug draaien. Uiteindelijk mijn rekening laten blokkeren voor automatische inkasso. Nou de voordeel heeft ze gekregen, maar ik betwijfel of ik mijn geld terug gestort krijg. En toch blijf ik zoeken naar de oplossing om het terug te krijgen. Dit is werkelijk niet te geloven. Terwijl ze aan mij best een goede klant hadden kunnen hebben, maar dit gaat te ver. En zo ook voor vele andere, ik heb mij meteen uitgeschreven uit dit bonafide bedrijfje. Wat kan hier aan gedaan worden om dit te laten exaleren zodat mensen er niet intrappen.