Lexa - bijzonder onduidelijke site en slechte klanttevredenheid

Lexa - bijzonder onduidelijke site en slechte klanttevredenheid

Ik had een lexa account cadeau gegeven aan een familielid voor 3 maanden. Ik dacht dat ik eenmalig betaald had en heb naar mijn mening ook gecheckt dat het niet automatisch verlengd werd. Het account hebben we na twee maanden offline gezet (geen gebruik meer van gemaakt).

Wat blijkt, na 6 maanden schreven ze nog steeds geld af. Het was dus geen eenmalige betaling. Ondanks dat ik vrij zeker dacht dat ik het gecheckt had dat het een eenmalige betaling was is dit dus niet zo geweest. Mogelijk door onduidelijkheid in de aan/afmeld procedure (bevestiging op bevestiging).

Contact met servicedesk levert op dat er geen geld wordt gerestitueerd, ondanks dat vaststaat dat het account opgeschort was. Het zijn een stelletje geldcashers. Het was overduidelijk een cadeau, en overduidelijk na 2 maanden account opschorten en vervolgens maar geld blijven afschrijven. Lexa zou op zijn minst bij elke afschrijving een bericht kunnen sturen of je dit beseft. Ik vind dat ze een zorgplicht hebben. Lexa denkt daar in de email correspondentie duidelijk anders over.

Het neigt naar een stelletje graaiers.

Ik raad Lexa dus volkomen af!
Een eerlijk bedrijf hanteert mi een zorgplicht.

Sterke punten
geen

Zwakke punten
Slechte communicatie over financiële transacties irt opgeschorte accounts.

Bezoek Lexa Reviews over Lexa

Schrijf een reactie op deze review

Stuur me een email als iemand een review schrijft over Lexa
Stuur me een email als iemand reageert op mijn review
Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden