Reviews geschreven door Match.com Customer Care T (10979)

Reacties geschreven vanaf dit IP-adres

Datum: 15 maart 2012

Geschreven door: Christine

Reactie op: Ongevraagde automatische betalingen (oplichting?)

Beste Kees,

ik begrijp uit uw bericht dat er een bedrag van uw rekening is geïncasseerd, wat u graag gerestitueerd wilt zien.

Ik betreur het dat u een slechte ervaring heeft met onze website en ik wil u dan ook graag het e.e.a. uitleggen.

De nummers van uw bankkaart werden opgeslagen bij uw eerste aankoop, dankzij het systeem "One Click Pay" (volledig beveiligd), ik wil u dan ook vragen om uiterst waakzaam te zijn. Met dit systeem hoeft u niet alle nummers van uw bankkaart opnieuw in te geven. Vanaf nu wordt dit rekeningnummer geselecteerd, indien u op "Betaling bevestigen" klikt. Ik raad u aan de volgende keer hier voorzichtig mee om te gaan, om te voorkomen dat u onbedoelde betalingen doet.

U kunt om een terugbetaling vragen binnen 7 dagen na aankoop, mits er geen gebruik is gemaakt van de betaalde diensten. U kunt uw verzoek tot terugbetaling indienen bij ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en ons Customer Care Team ziet uw bericht graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Christine

Lexa Team

Datum: 15 maart 2012

Geschreven door: Christine

Reactie op: afzetters

Beste Kirsten,

ik begrijp uit uw bericht dat er een afschrijving heeft plaats gevonden waar u het niet eens mee bent en die u graag gerestitueerd wilt zien.

Een betaling kunt u binnen 7 dagen na aankoop, mits er geen gebruik gemaakt is van de betaalde diensten laten annuleren door een verzoek te sturen naar ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wij zien uw bericht graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Christine

Lexa Team

Datum: 29 februari 2012

Geschreven door: Christine

Reactie op: oplichting

Beste Blijdenste,

ik begrijp uit uw bericht dat u een van de beloofde terugbetalingen nog niet gerestitueerd heeft gekregen en dat u hier graag contact over wilt opnemen.

Ten eerste wil ik u mijn excuses aanbieden voor de late reactie op uw bericht. Ik vind het dan ook spijtig om te horen dat u een van de terugbetalingen nog niet heeft ontvangen.

Graag wil ik u voorzien van de informatie hoe u contact kunt opnemen met Lexa. U kunt ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en ons Customer Care Team ziet uw bericht graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Christine van het Lexa Team

Datum: 29 februari 2012

Geschreven door: Christine

Reactie op: Flirts

Beste Susanne,

ik begrijp uit uw bericht dat u flirts ontvangt en deze vervolgens niet terug kunt zien op uw profiel.

Ik betreur het dat u een slechte ervaring heeft met onze website en ik wil u dan ook graag het e.e.a. uitleggen om u een beter gevoel te geven.

Ten eerste wil ik u mijn excuses aanbieden voor de late reactie op uw bericht.

Graag wil ik u meer duidelijkheid geven, waarom u sommige flirts of berichten niet kunt terugvinden op uw profiel, ondanks dat u hier een melding van heeft ontvangen. De hoofdreden voor het verdwijnen van een bericht of flirt, is dat het profiel van de member waarnaar u het bericht gestuurd heeft of van ontvangen heeft, gesloten is. Wanneer een profiel gesloten is, worden alle persoonlijke gegevens (persoonlijke omschrijving, foto's, ontvangen en gestuurde berichten, flirts, lijst met vrienden, chat geschiedenis) automatisch verwijderd van de server.

Hetzelfde zal gebeuren wanneer een moderator een profiel van een member gesloten heeft. Wij doen ons uiterste best om de veiligheid van onze members op de website te garanderen. Hiervoor moeten wij soms profielen verwijderen die verdacht worden van fraude.

Wanneer u liever geen notificaties meer wilt ontvangen, dan kunt u deze zelf uitvinken door de volgende handeling te doen:

Via "Mijn account" gaat u naar "Mijn instellingen".
- Onderaan de pagina vindt u "Mijn notificaties".
- Onder "Mijn meldingen per e-mail" heeft u een aantal opties die u aan kunt vinken. Zo heeft u de keuze om een melding of email te ontvangen wanneer een member u een flirt stuurt of wanneer u een nieuw bericht op de site heeft ontvangen. Vergeet u niet op "Bewaar" te klikken om uw veranderingen op te slaan.

Ik hoop dat deze informatie het een en ander voor u verduidelijkt. Mocht u nog andere vragen of opmerkingen hebben dan kunt u altijd contact opnemen met ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Christine van het Lexa Team

Datum: 2 februari 2012

Geschreven door: Christine

Reactie op: oplichter

Beste M.J.

ik begrijp uit uw bericht dat een van onze members u geprobeerd heeft op te lichten en u wilt weten hoe u dit kunt melden aan Lexa.

Ik betreur het dat u een slechte ervaring heeft met een van onze members en onze website.

Ik begrijp uw zorgen en ik hoop u gerust te stellen door aan te geven dat veiligheid op de site onze eerste prioriteit is.

Wij zijn erg trots dat duizenden members op onze website de liefde hebben gevonden, en dat incidenten waarbij members zich niet aan de algemene voorwaarden houden zelden voorkomen. Wij hebben als betaalde datingsite kwaliteit hoog in het vaandel staan, wat onder andere inhoudt dat wij 24 uur per dag proactief ondersteuning bieden aan al onze members.

Wij zijn niet alleen van computersoftware afhankelijk om de veiligheid op de site te waarborgen, alle inhoud van de site wordt handmatig gecontroleerd en goedgekeurd door ons Customer Care Team. Onze werknemers houden alle veranderingen op de website bij, en kunnen bij meldingen over members onmiddellijk actie ondernemen.

Verder geven wij u, als gebruiker van de site, de mogelijkheid om meldingen te doen van elk profiel dat u bezoekt en elk gesprek dat u via de site voert.

Ons Customer Care Team werkt er hard aan om een ieder die ongepast gedrag op de website vertoont te vinden, en snel te reageren op meldingen van onze members. Verder wil ik u aanraden om, voordat u uw persoonlijk gegevens deelt met een member, eerst vertrouwen op te bouwen via de berichtenservice en chat op onze site.

Wanneer u besluit om af te spreken met een potentiële partner, ga hier dan altijd met dezelfde zorg mee om als u normaal ook zou doen bij een eerste ontmoeting.

Ondanks het feit dat wij vertrouwen hebben in de maatregelen die wij nemen op de website, waarderen wij het zeer dat u als member een melding maakt van elk verdacht profiel dat u tegenkomt. Een melding maakt u als volgt:

- Wanneer u een profiel bezoekt klikt u aan de linkerkant, onder de profielfoto, op de optie "Maak een melding".
- Ontvangt u een ongepast bericht, dan kunt u na het openen van het bericht klikken op de optie "Maak een melding van dit bericht".
- Tijdens een chat heeft u de optie "Agents waarschuwen" om een melding van het gesprek te maken.

Ook kunt u zelf contact opnemen met ons Customer Care Team door een bericht te sturen en hierin het probleem/klacht te melden inclusief de gebruikersnaam van de member. U kunt uw bericht sturen via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.
Ik hoop dat ik u voldoende heb geïnformeerd en dat u met plezier gebruik blijft maken van onze website. Mocht u nog verdere vragen en/of opmerkingen hebben, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wil u alvast bedanken dat u deze member onder de aandacht brengt.

Met vriendelijke groet,

Christine
Lexa Team

Datum: 1 februari 2012

Geschreven door: Christine

Reactie op: Bedrog

Beste Nico,

ik begrijp uit uw bericht dat u vindt dat Lexa niet netjes omgaat met haar members, omdat Lexa ongeloofwaardige berichten verstuurt naar haar members.

Ik betreur het dat u een slechte eravring heeft met onze website. Ik wil u dan ook graag het e.e.a. uitleggen.

In uw bericht geeft u aan de website getest te hebben, en hiermee interesseberichten heeft ontvangen. Een interessebericht betekent dat de persoon met de aangegeven leeftijd enkel en alleen uw profiel heeft bezocht. Wanneer u op de link in het bericht klikt, wordt u dan ook doorverwezen naar uw lijst met bezoeken op de website.

Als een member op "Ja" klikt wanneer diegene geïnteresseerd is in u dan wordt u toegevoegd aan zijn of haar favorieten. U krijgt hier ook een apart bericht van.

Indien u geen interesseberichten wilt ontvangen en of andere notificaties, dan kunt u deze uitvinken via "Mijn account" en vervolgens klikt u op "Mijn instellingen". Hier kunt u exact aangeven van welke activiteiten u op de hoogte gebracht wil worden.

Mocht u suggesties hebben om onze website te kunnen verbeteren, dan kunt u deze altijd aan ons doorgeven. Wij zullen uw suggesties doorsturen aan ons development team, zodat zij bij toekomstige ontwikkelingen hiermee rekening kunnen houden.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Voor al uw suggesties, opmerkingen, klachten en of vragen kunt u altijd contact opnemen met ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Christine

Lexa Team

Datum: 1 februari 2012

Geschreven door: Christine

Reactie op: Jammer...

Beste Marjolein,

ik begrijp uit uw bericht dat u de site niet meer zo goed als vroeger vindt.

Ik vind het spijtig om te horen dat u een slechte ervaring heeft met onze website.

Lexa probeert de website continu te verbeteren zodat onze members hier een betere ervaring mee hebben.

U geeft aan dat u veel profielen bent tegen gekomen van members zonder een foto. Wij raden members altijd aan om een profielfoto te plaatsen, maar sommige kiezen er liever voor om dit niet te doen. Dit geldt tevens voor de profieltekst. Lexa biedt een ontmoetingsplek voor singles aan en iedere member kan deze plek gebruiken zoals diegene dat wilt, tot op zekere hoogte.

Tevens kan ik u melden dat members veelal niet reageren op een chatverzoek, omdat zij dit over het hoofd zien. Wij raden onze members dan ook aan om actief berichten te versturen. Uit ervaring is gebleken dat members sneller op een bericht reageren en na een aantal berichten pas overgaan op chatgesprekken.

Wanneer u suggesties heeft om de website te verbeteren, dan kunt u deze altijd aan ons melden. Wij zullen uw suggesties dan doorsturen naar ons development team, zodat zij bij toekomstige ontwikkelingen hiermee rekening kunnen houden.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Voor al uw suggesties, vragen en of andere opmerkingen kunt u altijd contact met ons opnemen via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Christine

Lexa Team

Datum: 1 februari 2012

Geschreven door: Christine

Reactie op: tja genaaid

Beste Willem,

ik begrijp uit uw bericht dat u ontevreden bent over Lexa, omdat uw profieltekst en profielfoto niet zijn geaccepteerd.

Ik betreur het dat u een slechte ervaring heeft met onze website en ik wil u dan ook graag het e.e.a. uitleggen.

Ik kan helaas, zonder uw gegevens, niet voor u nagaan wat de exacte reden is waarom uw profieltekst en profielfoto zijn afgewezen. Ik kan u echter wel informeren over de meest voorkomende redenen voor een afwijziging.

De meest voorkomende weigeringscriteria voor uw portret foto's;

?Groepsfoto (u dient alleen op de foto te staan)
?Foto met persoonlijke gegevens (kentekenplaat, persoonlijke adresgegevens enz.)
?Foto die met een computer geretoucheerd is of waar berichten aan zijn toegevoegd o.i.d
?Foto?s die beelden bevatten die niet passen bij onze service of aanstootgevend zijn.

Houd rekening met de volgende voorwaarden om er zeker van te zijn dat uw foto gepubliceerd wordt:

?U moet makkelijk identificeerbaar zijn: U alleen, van voren en met goede verlichting, en zonder zonnebril.
?Geen foto?s die van veraf of vanuit een hoek genomen zijn die u onherkenbaar maken (van bovenaf, kikvorsperspectief, en profil etc)
?Geen onduidelijke foto's of foto's met licht- of schaduwspel
?De foto moet netjes zijn en mag op geen enkele manier aanstootgevend zijn
?De foto mag geen persoonlijke gegevens of berichten bevatten
?De foto mag er niet voor zorgen dat u buiten Lexa.nl identificeerbaar bent (nummerplaat, straatnaam)
?Geen zakelijke foto's die bijv. uit een persartikel of nieuwsbericht komen. Alleen niet professionele foto's mogen in uw leukste album zitten
?Geen bewerkte foto?s
?Het moet een recente foto zijn

Indien u na het lezen van deze informatie vaststelt dat uw foto onterecht geweigerd werd, dan bieden wij graag onze excuses aan. Aarzel in dat geval dan niet om uw foto opnieuw te uploaden bij ?Mijn account?, ?Mijn profiel? en dan op ?Beheer mijn foto's?. De verwerkingsduur van de foto's door het controleteam is ongeveer 24 uur (met uitzondering van het weekend en feestdagen).

Het is volkomen begrijpelijk dat u zo spoedig mogelijk uw profiel compleet wilt maken.

Om een kwalitatief goede service te bieden, moeten wij kritisch zijn in het publiceren van profielteksten. De meest voorkomende redenen om een tekst te weigeren of aan te passen zijn:

- Het benoemen van persoonlijke informatie zoals: e-mailadres, telefoonnummer, achternaam, adresgegevens, de naam van het bedrijf waar u werkt, etc.
- De tekst bevat ongepaste woorden.
- De tekst is onbegrijpelijk (SMS stijl, jargon, etc.)
- Het verwerken van commerciële uitingen die andere doeleinden dienen.
- De tekst komt niet overeen met onze algemene voorwaarden.
- Uw heeft minder dan 50 of meer dan 2000 karakters gebruikt (inclusief spaties).
- De tekst is geen persoonlijke boodschap.

Indien u na het lezen van bovenstaande informatie van mening bent dat uw tekst onterecht geweigerd is, wil ik u vragen om uw tekst nogmaals te plaatsen zodat we deze opnieuw kunnen controleren.

Ons Customer Care Team streeft ernaar om uw tekst binnen 24 uur te controleren (ook in het weekend en tijdens feestdagen) en u ontvangt een e-mail op het moment dat uw foto op het profiel is geplaatst.

Ik wil u bedanken voor uw begrip en hoop dat ik u zo voldoende geïnformeerd heb. Mocht u nog verdere vragen en/of opmerkingen hebben, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Christine

Lexa Team

Datum: 1 februari 2012

Geschreven door: Christine

Reactie op: Waardeloos

Beste Sam,

ik begrijp uit uw bericht dat er geld van uw rekening wordt geïncasseerd, zonder dat u daarvan op de hoogte bent.

Ik betreur het dat u een slechte ervaring heeft met onze website. Ik wil u dan ook graag het e.e.a. uitleggen.

Wanneer er maandelijks een bedrag van uw rekening wordt geïncasseerd namens Lexa, dan houdt dat in dat u gebruik maakt van een automatische maandelijkse verlenging.

Bij betaling van uw Full Membership staat aangegeven dat het Full Membership automatisch maandelijks verlengd zal worden mits u dit zelf annuleert. U kunt bij betaling de automatische verlenging reeds uitvinken.

Tevens wordt u op de hoogte gebracht van een automatische verlenging wanneer u een bevestiging ontvangt van uw betaling. Verder staat alle informatie met betrekking tot de automatische verlenging aangegeven in artikel 4.2 van onze algemene voorwaarden.

U kunt ten alle tijde en ten minste 48 uur voor de vervaldatum van uw Full Membership uw automatische verlenging zelf annuleren via "Mijn account", "Mijn instellingen" en vervolgens klikt u op "Membership beheren".

Ik kan helaas, zonder uw persoonlijke gegevens, uw automatische verlenging niet voor u annuleren. Ik wil u dan ook vragen om contact op te nemen met ons Customer Care Team zodat zij u verder kunnen helpen.

U kunt ons Customer Care Team bereiken via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Voor verdere vragen, klachten, problemen en of opmerkingen kunt u altijd contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,

Christine

Lexa Team

Datum: 26 januari 2012

Geschreven door: Christine

Reactie op: lexa blokkeert berichten

Beste Keus, J.C,

ik begrijp uit uw bericht dat u geen reacties krijgt op uw berichten.

Ik betreur het dat u een slechte ervaring heeft met onze website. Ik wil u dan ook graag het e.e.a. uit leggen.

Het kan soms zo zijn dat uw berichten onbeantwoord blijven op Lexa. Helaas hebben wij hier geen invloed op. Sommige members nemen niet de moeite om u een bericht terug te sturen, wanneer ze niet geïnteresseerd zijn in u. Bovendien kunnen gratis members uw berichten niet lezen en of beantwoorden, zij dienen hier eerst een betaling voor te doen of u kunt een extra optie Premium nemen, zodat iedereen uw berichten kan lezen en beantwoorden.

Om de veiligheid op de website te waarborgen hanteert Lexa een filter om berichten met Spam en ongeoorloofd gedrag te weren.

Uiteraard willen wij graag bekijken wat de reden in uw geval is, maar dit lukt ons niet zonder uw klantgegevens. U kunt deze aan ons doorgeven via de "Help" link onderaan onze website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer wij uw gegevens hebben ontvangen zullen wij u binnen 48 uur een antwoord sturen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Christine van het Lexa Team