Datingsite PARSHIP begint 2012 met vliegende start

Datingsite PARSHIP begint 2012 met vliegende start

PARSHIP.nl, dé datingsite voor hoogopgeleiden, werkt regelmatig aan verbeteringen op haar platform, waarbij de ervaringen van leden centraal staan. Naast het behalen van de Thuiswinkel certificering in februari 2011, zijn er het afgelopen jaar diverse wijzigingen doorgevoerd die de datingsite nog meer optimaliseren. Hierdoor kan PARSHIP in 2012 verder bouwen aan de ontwikkeling van haar service. Veiligheid en transparantie staan voorop Sinds afgelopen jaar is PARSHIP lid van Thuiswinkel.org, de belangenvereniging voor webwinkels. PARSHIP-leden profiteren van de heldere algemene voorwaarden (overeengekomen met de Consumentenbond), de bescherming van persoonlijke gegevens, een veilige betaalomgeving en onafhankelijke klachtenbemiddeling. Daarnaast introduceerde PARSHIP in 2011 de telefonische Klantenservice, die dagelijk voor u klaar staat op het nummer: 020 - 240 25 20 (ma - vr 9.30-17.30 uur). 0 dagen opzegtermijn Een aspect van datingsites dat regelmatig veel kritiek oogst is de automatische verlenging van het betaalde lidmaatschap, zoals ook hier op Datingwebsites te lezen is. De wet verbiedt sinds 1 december 2011 de automatische verlenging van contracten met bepaalde tijd. PARSHIP speelt daar al sinds december 2010 op in: alle contracten worden verlengd met de duur van 1 maand; opzeggen is mogelijk tot op de dag van de verlenging en en is heel gemakkelijk door een e-mail, brief of fax te richten aan PARSHIP?s Klantenservice. Verbeteringen op de site PARSHIP gebruikt regelmatig de feedback van haar leden om verbeteringen op de website door te voeren. Zo werd er in 2011 een ledenpanel georganiseerd waar (oud)Premium-leden van PARSHIP hun mening deelden over diverse onderwerpen. Onlangs nog werd het profiel op de website verrijkt met een nieuwe lay-out en functionaliteiten die ervoor zorgen dat het profiel nog persoonlijker kan worden gemaakt. Ook in 2012 staat de verdere ontwikkeling van het PARSHIP-profiel op de agenda, naast een aantal andere nieuwe functies en verbeterde mobiele applicaties.Nieuwe campagne = nieuwe leden Niet alleen is de service verbeterd, ook is er in januari een gehele nieuwe reclamecampagne ontwikkeld, speciaal toegespitst op de Nederlandse markt. Waar eerdere campagnes van PARSHIP in samenwerking met het Duitse hoofdkantoor werden geproduceerd, lag het maken van deze nieuwe PARSHIP commercial helemaal in handen van het Nederlandse PARSHIP-team en reclamebureau BSUR. Het gevolg hiervan is dat PARSHIP in januari 2012 een record aantal nieuwe leden heeft mogen verwelkomen. Al deze initiatieven zorgden voor een stijging van de tevredenheid van klanttevredenheid op PARSHIP die men niet eerder heeft gezien. Uiteraard wordt er niet stil gezeten: in 2012 wordt weer keihard gewerkt aan de optimalisatie van de website en de service.

Bezoek Parship

Schrijf een reactie

Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden