Love to date campagne bij Pepper

Love to date campagne bij Pepper

Hoe vaak komt het voor dat je eerste date meteen je ideale match made-in-heaven is? Precies! En wat blijkt, als er een echte klik is, doen koppels er gemiddeld zes tot acht dates over, voordat ze echt voor elkaar durven te gaan. Daarom komt datingsite Pepper nu met een realistische campagne, genaamd ‘Love to date’. Maak kennis met Nina, een dame die uiteenlopende dates heeft. Van karaoke tot gewoon een wijntje drinken in de plaatselijke kroeg, de ene date is nog leuker en gezelliger dan de ander. Maar de echte klik, die heeft ze met Maarten! Want zo werkt het: Je kunt urenlang chatten en online berichtjes naar elkaar sturen, pas als je in real life afspreekt weet je of de klik er is. En die klik kan vriendschappelijk zijn, ook kan er een vonkje overspringen. Bij Pepper noemen ze zo’n date ‘Just coffee’. Oftewel, een middag of avondje uit, niets moet en alles mag. Het enige dat je hoeft te doen is een profiel aanmaken met foto’s, filmpjes en muziek die je leuk vindt. Zo creëer je een échte karakterschets van jezelf. Dagelijks komen nieuwe matches in beeld waarop jij kunt reageren. En het mooie is dat je meteen kunt bepalen of die interesses aansluiten. Of het daadwerkelijk wat wordt? Dat probeer je dus uit in de praktijk! Pepper geeft zelfs ideeën voor ontmoetingsplaatsen. Don’t you love to date?

Bezoek Pepper

Schrijf een reactie

Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden